Verzekeringen voor elke dag

U heeft schade. Vervelend, maar wij gaan u helpen!

Wanneer u schade heeft, meld dit direct! U doet dit telefonisch via 071-40 191 65. Onze medewerkers helpen u met de juiste stappen. Om een schademelding zo snel en zo goed mogelijk af te ronden volgt u de volgende stappen:

  • Meld schade altijd direct via 071-40 191 65
  • Gebruik het schadeformulier van uw verzekeraar
  • Stuur alle relevantie stukken mee (bekijk overzicht)
  • Wacht met herstel totdat de verzekeraar is geïnformeerd
  • Bij vragen: Wij staan u graag te woord

De juiste informatie bij de hand

Schadeformulieren

Algemeen
Schadeformulier

Europees
Schadeformulier

Schadeformulier
Aegon

Aanvraagformulier
Waarborgfonds

Schadeformulier
Klaverblad

Relevante informatie bij een schademelding

Wat moet ik meesturen?

Wanneer u schade heeft wil een verzekeraar graag zo veel mogelijk informatie van u ontvangen. Denk aan: Hoe is de schade ontstaan? Wat kost herstel? Wie zijn er betrokken? Hoe meer informatie, hoe eerder uitsluitsel kan worden gegeven en wat de verzekeraar aan u uit gaat keren.

De belangrijkste informatie die u mee moet sturen is:

Schadeformulier

Het schadeformulier moet u zo compleet mogelijk ingevuld meesturen. Zonder een formulier kan een verzekeraar niets voor u betekenen.

Foto’s

Maak bij een schade direct foto’s van alles wat relevant is en kan zijn. Zo geeft u direct een compleet beeld.

Originele facturen

Bonnen moet u altijd bewaren, dit is precies waarom. Bij schade vraagt de maatschappij altijd naar de aankoopnota.

Offertes

De verzekeraar wil graag weten wat herstel kost. Vraag daarom altijd eerst een offerte aan en wacht op goedkeuring voor u de schade laat herstellen.

Aangifte

Is er iets gestolen of bent u iets kwijt? Doe altijd direct aangifte bij de politie. Een kopie hiervan moet u meesturen bij de schademelding.

Autoschade?

Bij autoschade werkt u altijd met het Europees Schadeformulier. Let op dat u altijd het getekende document ontvangt, origineel of een kopie.

Na een schademelding

Wat gebeurt er
na uw melding?

Na een complete schademelding gaan wij voor u aan de slag. Hierbij houden wij u op de hoogte van de voortgang. Bij een schade waarbij de herstelkosten hoog uitvallen zal de maatschappij in sommige gevallen een expert inschakelen om de schade op te nemen. De expert stelt de hoogte van de schade vast.

  • Wij nemen het verdere papierwerk van u over
  • Wij onderhouden contact met de verzekeraar
  • Bij vragen of terugkoppeling informeren wij u
  • Bij uitkering of vervolgstappen houden we contact
  • Wij houden na sluiting uw schade netjes in ons dossier.

Ons team

Onze experts
staan graag
voor u klaar.

Els de Zwart » Verzekeringsadviseur

Els de Zwart

Verzekeringsadviseur

Marijke Baak » Verzekeringsadviseur

Marijke Baak

Verzekeringsadviseur

Volgende personeel lid